Islamic Widget

Tuesday, January 25, 2011

~s0ry ciKgu!!! ~

 "aku masih ingat peristiwa yang berlaku masa aku tingkatan lima dulu.walaupun dah tiga tahun berlalu,tapi bila diingat semula,aku tergelak sendiri.0k,masa tu aku dengan kawan-kawan yang lain sibuk nak mengenakan seorang budak perempuan yang ala-ala tomboy kat sekolah aku nie.

bukannya ape,tomboy nie suka nak buat bagus kalu bercakap dengan budak lelaki.yang jadi bengangnya lagi,semua budak perempuan yang cub die nak try! kami pun apa lagi,susun strategi nak kenekan die sampai menangis.mula-mula kami pasang satu perangkap di satu laluan ni,konon-kononnya tomboy ni akan lalu.memang tepat sekali,die lalu situ.0o,semua dh sedia...

tapi bila sampai masanya,lain pulak yang jadinya.bukan si tomboy tu yang teperangkap,tp cikgu matematik kami! masa tu,perasaan gelabah tak payah cerita la.kami terus dipanggil menghadap pengetua sebab berkelakuan membahayakan orang lain. memang geram betul dengan budak tomboy tu..."



No comments:

Post a Comment